Korta Onsdagar

 
Onsdagar är ju absolut en av dem bästa skoldagarna om man måste välja. Börjar 08.20 men slutar redan 11.30 och den ända lektionen jag har är textil. På textilen håller jag nu på med ett par killshorts som ska vara med på modevisningen och paralellt med det så håller jag på med en jacka. Har inte mycket kvar på jackan bara fodringen ska sys fast, kragen ska fixas och blixtlåset. Sen några små ditaljer som att sy upp osv. Men då jag aldrig har tiden/orken att fara och köpa ett blixtlås så började jag på shortsen. Haha känner att jag kommer börja på alla plagg samtidigt som ska vara med på modevisningen och aldrig få nått klart. Har nämligen också börjat på en klänning, i och för sig är det mitt projektarbete men.
 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback